czwartek, 4 sierpnia 2011

Time to say goodbye... but hope not for a long time!

Dear Collegues :)
There are a lot of changes in my life. It's time to take a step, that every mens doing during his lives. In this month I will be getting married. There's a lot things to do before then again I will be able to share my models with You. Furnishing a new flat, change of the previous job, new obligations - that's all doesn't let me fully abandon to my passion. I am sorry that I'm just writing it when the second birthday of the blog is supposed to take place, and I should present some artificial pearl from the collection. I remember about everyone which looked to my blog, especially Friends from foreign countries - Kin, Erwin, Danielh, Mike and many other. Thanks to your opinions and comments. I will try to come back to the "business" as soon as I put my affairs in right order. I promise also to look to your blogs as far as possible. To sum up - time for the break, I hope that it will be short. I wish everyone readers from Poland and of entire world everything best. Make your dreams come true, not only the ones concerning modelling. Writing for You was big pleasure.
For fast seeing,
Mark.

10 komentarzy:

  1. Good luck in your new life!!

    Manuel.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi Marjan ,

    Wow!!! 1st of i would like to congratulate you & your wife for your new marriage.
    There is a saying " A man is not a man yet not untill he is married".Good luck & have a good & cheerfull marriage life ahead.
    Marjan.Where do you plan for your honeymoon ?I'm sure europe have so much to offer & is really an intersting continent to explore especially by driving with a Porsche 911 turbo 2007 model or any performance car.Ha....Ha...just kidding.
    I wish we all could achieve individual dreams in the near future.I have this dream to travell to europe by driving an Audi quattro or at least a VW Golf GTI Mark V.
    So when i reach Poland and i will look for you.
    You take great care of yourself & her.Take your time but not too long.OK.

    All the best from Kuala Lumpur ,Malaysia.

    Cheers :)

    Kin.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hi Marcjan,
    Congrats on the new phase of your life. I'm sure this will be a meaningful one and exciting time. I wish you and your wife all the best and happiness there in Poland!
    Have a great time and Cheers!
    Erwin

    OdpowiedzUsuń
  4. hi marcjan,
    congratulations on your marriage, wedding bells is around the corners and i bet that you and your wife will be very busy preparing the main event.
    Hope to hear from you later.

    Cheers!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkiego najlepszego :)mimo wszystko po cichu liczę na come back , bo w dobie internetowego "syfu" był to blog na który bardzo miło było zajrzeć , mając świadomośc że są dziś jeszcze ludzie mający pasję, wiedzę, i są gotowi poswiecić czas nie tylko dla siebie.Będzie mi go brakować ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Marcjan, najlepszego! Jak się dobrze zorganizujesz, to na wszystko znajdziesz czas. Ja w tej chwili obrabiam fotki mojego najnowszego neonabytku a obok w wózeczku śpi moja trzytygodniowa Córeczka. Chociaż byłem pewien, że nie znajdę teraz czasu na hobby, okazało się inaczej.
    pozdrowienia, także dla szczęśliwej Panny Młodej:)
    fogarty

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia. To kwestia logistyki - udało mi się przeżyć rok w którym był mój slub, wesele, urodziny córki i przeprowadzka, a do kolekcji przybywało modeli.
    Jeszcze raz wszystkiego najlepszego i pozdrowienia dla małżonki.
    L.

    OdpowiedzUsuń
  8. Serdecznie dziękuję wszystkim za komentarze i miłe słowa. Jak widać dopiero teraz znalazłem chwilę żeby na nie odpowiedzieć. No cóż obowiązków przybyło. Co ciekawe modeli również :) Bardzo chciałbym je opisać ale cała kolekcja powędrowała do 2 ogromnych pudeł, nie spodziewałem się że moje skarby aż tyle ważą :D Obecnie trwa remont mojego mieszkania i poświęcam mu całą swoją uwagę. Myślę również intensywnie jak w wkomponować w nie moją kolekcję, tak by całość wyglądała elegancko i praktycznie. Myślę że wkrótce powinienem "skrobnąć" jakiegoś posta, tym bardziej że po ślubie kupiłem mój długo wyczekiwany i poszukiwany "święty modelarski gral" jakim było BMW 635 CSi. Jeszcze raz serdecznie dziękuję za te ciepłe komentarze i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Hi Marjan ,

    How are you , my dear friend.

    Where are you right now ? Still busy with new marriage life ?
    Anyway , wish you & family all the best for 2012.

    Take care.

    Cheers :)
    Kin.

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam - natrafiłem na Twojego bloga bo szukałem ludzi o podobnym hobby po tej stronie Polski, a tu czytam, że zawieszasz blog. Mam nadzieję, że powrócisz do pisania i prezentowania nowych nabytków bo naprawdę odwalasz kawal dobrej roboty oraz to co tu pokazujesz też zasługuje na uznanie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń